Læs nyhed

Dec 9, 2011

Julefrokost Motionscentret

Julebal i ”Fitnessland”.

At fitness og motion er andet end hårdt slid på løbebåndet og motionscyklen, var tilslutningen til Motionscentrets årlige julefrokost et tydeligt bevis på. Det sociale netværk er i forvejen en meget stor del af livet i Motionscentret, så den fælles julefrokost er en kærkommen lejlighed til at fastholde og udbygge venskabskredsen.

En invitation til en hyggelig eftermiddag, havde lokket knap 80 medlemmer til KIFFEN fredag den 25. november, og ingen gik skuffede hjem. Deltagerne blev mødt af en overdådig julebuffet med alt godt fra havet samt de traditionelle juleretter, hvilket fra starten var med til at sætte den gode stemning. Eftermiddagen var præget af underholdning i
”verdensklasse”, hvor Max med sin Bike instruktion fik stemningen helt i
vejret. Stemmebåndet blev luftet med et par sange, og årets Fitnessnisse” skulle traditionen tro uddeles til et medlem, der på en eller anden måde havde fået gjort sig bemærket. Altid klar med en god bemærkning, fingernem med den rigtige finger og med et friskt og smittende humør, gik prisen i år til Britta Jørgensen.

Endnu en gang blev årets julefrokost for Motionscentrets medlemmer en stor succes.